Monday, March 22, 2010

feskot!


aku nak ishtiharkan(ejaan xdiambil kira) bulan ni bulan bz sedunia.cewah.


  • minggu ni minggu feskot.plus....$#!T.aku xdapat datang perasmian?pembukaan??ntah hape ntah tadi.aku xdtg bukan sebab aku menghadiri temuramah dengan wartawan ataupun ad meeting ngan pm.tapi sbb aku tertido.huh!yelah...kan aku ni sleeping bauty.xkan xphm kot.lain kali wat la perasmian/pembukaan tu waktu malam ke.baru laa aku leh hadir dengan ceria ny..huh.


  • hope feskot taun ni best..bukan ap..nampak macam tak meriah je?kenapa ea??sbb budak matrik xad kot..ataupun sbb cuaca?ataupn sbb aku xdtg perasmian so aku tak tau betapa bersemangat ny budak2 ktt??ataupon sebab abu ridhuwan xad??gahahahahhaha 

  • minggu lepas feskot lak ad exam!wau!!lecturer asik2 dok repeat jadual exam je..n aku xingat pon jadual tu.wahahahahaha.sory..i xbminat,--kata aku dalam hati.aku xtau la.aku memang mcm ni.klau nak tengok aku berminat,maybe malam sebelum exam kot.time tu korang bleh tengok aku ikat kepala aku ngan kain ala2 nobita harajuku disneyland.

  • jom2 cakap pasal assignment!ada assignment kannada,hindi ngan anatomy.aku 1 assingment pon..haram...xsiap lagi.padahal da expired date dah huakakaka.aku bukan ap....memang dari sekolah lagi aku sukeeeee sgt2 mengelat bab2 keje skolah,assignment dan sewaktu dengan ny.so,memang hundred % bukan salah lecturer.diulangi!bukan salah sape2.salah aku.n aku berniat nak bia assignment tu terbengkalai...tapi shak cakap assignment tu mkn 20%.adoyaiii....

  • aku nak promote dynamo.sangat berkesan menghilangkan pelbagai jenis kotoran!!contoh:minyak,sos dan sewaktu dengan ny.korang rendam baju yang kotor dalam baldi,taruk dynamo satu penutup dy..biarkan 1hari.insyaAllah..hilang la semua kotoran tu...

  • kucing betina yang curang tu...kejahatan dy dah pon terbongkar..kucing oren ngan kucing belang bergaduh kot.ish3.patut ny belasah aje kucing betina tu.lalala~ (mun..kucing tu bukan manusia..xad akal)
okeh.dah xad pape pnak tulis.thatha...~~~~~










No comments:

Post a Comment

 
Gorgeous Beaches of Goa