Saturday, March 20, 2010

10 fakta pasal ktm

10 Perkara2 yang sentiasa berlaku dalam ktm yang korang kalau boleh nak elakkan tapi memang xdapat dielakkan

1.bila je menapak masuk,akan ada orang yang usha korang dengan pandangan yang ‘garang’ seolah2 berkata ‘ko apehal?pandang2 aku plak???ada hutang??’ kat korang.padahal dia tengah pandang korang.

2.bila orang makin ramai,maka makin rapat badan2 asing pada korang.dan korang akan dengar setiap apa yang dorang bualkan.contoh: “aku nak kawen kat putrajaya!!”

3.bila korang tiba2 tanpa diduga2 jadi tempat berpaut untuk org2 yang tak stabil macam aku.

4.bila orang yang lagi tinggi dari korang mengira2 uban korang.

5.bila ada kekasih bermanja2 dengan terbukanya dlm ktm tu dan dengan kuatnya bercanda mesra belakang korang.contoh : ‘awak ni nakal lah hihihiii’ kemudian korang berpura2 muntah depan dorang.dan dorang senyap tiba2.

6.bila ada orang sedang berSMS dan korang terbaca msg2 dorang.dan korang tahu pasal kisah cinta dan skandal dorang secara tak sengaja.

7.bila tiba2 masuk satu grup yang ramai gila kat sebelah korang dan tiba2 korang jadi ahli dlam group tu.

8.bila korang xdapat nak approach awek2 cun/pakwe2 ensem+nampak macam single kat sekeliling korang mahupun di gerabak yang berlainan.

9.bila  korang tak dapat tempat duduk untuk  perjalanan sejam ke atas.

10.bila korang nampak ada org tua tengah berdiri dan berpaut pada tiang,korang sedar korang takleh tolong sebab korang sendiri pon berdiri.korang pandang sekeliling dan orang lain buat2 tak nampak org tua tu.


Sekian....bila aku sudah tiada..lalala~

No comments:

Post a Comment

 
Gorgeous Beaches of Goa