Wednesday, March 24, 2010

merepek


















kenapa orang tak ada mood??

Mood oh mood.nak kata kau ada kaki.tak ada.nak kata ada tangan pon xada jugak.kau tau tak kau sangat penting dalam membentuk sesebuah tamadun??kalau xada mood,maka perasaan jadi tak seperti mana perasaan should be.dan kemudian mempengaruhi pemikiraan!dan  kemudian mempengaruhi attitude sesorang yang elegan seperti aku!oh $#!T.
Dah2.cakap pasal lain.

Bola tampar tadi best gila.bola tampar lelaki la paling best sebab dorang betul2 main.bola tu memang xada chance la nak jejak tanah.n yang paling  best sebab sir shamu pon join skali tadi huahahahahahah.cute sungguh beliau.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Exammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!
Aku tak tau la kalau masuk uni mana2 nanti..dah la aku ni malas wat keje skolah.pastu datang kelas mesti lambat.pastu suka gelak kat benda tak lawak.pastu suka merepek!



ini yang paling penting!!esok,kalau aku kat india esok...camane aku nak merepek??tak kan nak merepek dalam  bahasa tamil kot.kelas pon on off.kang tak pasal2 kena pelempang sedas dua kat org2 sana.huh.xkn nak merepek dalam bahasa inggeris???wuw...xkena lah bai..merepek dlm bhs inggeris lain sket..xbest..adoyaii...aku nak merepek camane???iffah..aku nak merepek camane !(TT.TT)>



tension ah pkir camane nak merepek nih.kang kalau aku merepek sorang2 kang kena anta hospital gila kang..aku gak rugi.dah la single,masuk hospital gila.huh.rugi betul la..
oh my gucci!!!!!mana hilang mood merepek aku neh!!!$%@&#&$$&&!!

6 comments:

  1. huh! entry mcm tertekan jer? ape2 pun bawak bersabar ok... stay cool be happy always smile sbb setiap masalah msti ade penyelesaian... :)

    ReplyDelete
  2. mr kay: hehehe baru lagi...1st time wat blog nehhh....bagi sokongan kat kawan kau cepat!!!

    ReplyDelete
  3. nick: ouhhhh timekasihhhhh !!!

    ReplyDelete

 
Gorgeous Beaches of Goa