Friday, March 26, 2010

fekoTT.TT esOk

feskott + festival sukan kolej teknologi timur <----- kot la.aku teka je neh


feskot taun lepas

aku involve..rasa mcm bz gila kot taun lepas pny feskot.masuk erobik tu..gahahaha.tapi bukan ny erobik pon.ala2 menari sket.memang penat nak mati.tapi best..best sebab kita bleh campur2 dengan org yang bukan dalam kelompok kita.maksud aku,kita campur dengan orang yang bukan sama program ngan kita.

masa ni lah,kita nak hepi2.gelak2.kongsi2 citer lawak..taupon wat lawak.masa ni la kita bersusah payah berlatih sama2,kongsi2 idea.

masa ni jugak lah kita nak selisih2 pendapat..eceh.comel gitu hahaha.tapi at last,masing2 jadi rapat.

masa ni jugak,baru kita tahu..perangai terpendam masing2.contoh terbaik,aku la..nampak je camni,tapi sebenarny pemalu * ('',) *



feskot taun ni

aku tak involve sangat.gitu2 je.g pon,aku masuk larian mesra je..5 km kot??ea nini?bukan ny susah nak lari2 neh.aku dengar lagu sambil berlari dengan ceriany je..xpayah berlatih pon.kang kot2 pancit tengah jalan,aku tumpang je la adik me.kui3

aku rasa..dlm banyak2 acara,kawad yang paling best.penat memang penat..tapi seronok.mcm yang aku cakap tadi,kita campur2 dengan org yang bukan kelompok kita.dan baru kita sedar yang dorang tu sume kelakar habis.

okeilah..esok feskott..aku akan cerita everything pasal feskot esok.!

thathaaaaaa ('''')

4 comments:

  1. haih...rajin ekau feskot2 nih

    ReplyDelete
  2. feskot benda ape? mcm sedap jer sbb buny mcm biskut?? ha! ape2 pun mmg best klu jmpe org2 bru! sbb dpt tukar2 pendapat dan mmg bestlah! hehehe

    ReplyDelete
  3. hans,aku bab2 camni laju jer..bab2 study lembab sket huahahaahaha

    ReplyDelete
  4. nick,gahahaha sesuka hati kau je cakap biskut2.

    memaaaangg best bila gaul ngan org rmai..terbaekkk!!thumbs up!

    ReplyDelete

 
Gorgeous Beaches of Goa