Thursday, March 25, 2010

CONTEST : Apa Saya Nak Buat Kalau Diberi RM100..








kalau lah aku diberi rm100..aku akan pastikan duit tu bukan dalam bentuk sepuluh ringgit..maksud aku sepuluh keping sepuluh ringgit.sebab...kot2 aku nak bayar pape kat kedai seliper jepun ke,boleh ar budget2 bukak wallet besar2 pastu wallet aku pon terjatuh dan duit aku pon teraburan...rm100 aku akan melayang2 dan jatuh kat tengah orang ramai.otomatik,aku menjadi tumpuan.heh3.maka,aku dengan cool nya akan berjalan dengan ayu dan sempoi pi kutip duit tu.konon2 seratus tu takde hal la..padahal duit dalam bank ada dua posen je.aku akan kutip duit tu dengan pergerakan perlahan dan simpan dalam wallet balik..sehari selepas peritiwa tu,aku pon menjadi hot stuff kat kedai seliper jepun tu..heh3 @.@

kalaulah aku diberi duit rm100,aku akan suruh idola aku iaitu cik puan rosnah mat aris otograf kat atas duit tu.kemudian...aku akan framekan duit tu n gantung kat tengah rumah.untuk aku jadikan sumber inspirasi dalam apa juge yang aku akan lakukan.selain itu,aku juge boleh melakukan sikap keji dengan menunjuk2 kat org yang aku ada otograf rosnah mat aris.

kalaulah aku diberi rm100 dan berada dalam zaman tok kobeng,mesti aku diangkat menjadi ketua kampung.sebab memang sejak azali lagi,kebanyakan manusia mengangkat seseorang kerana duit.

kalaulah aku diberi rm100,aku tak kan bagitau sapa2..aku senyap je...gahahahahaha



dah lah.kang aku merepek lagi,pening kepala judge nak nilai hasil tangan aku.
aku dapat tau contest ni melalui kawan aku,fatin n saje nak mencuba2.lagipon daripada tulis benda merepek yang tak ada matlamat baik masuk contest..lagi bermatlamat.rm 100 tahu,heh3



lebih maklumat.klik kat sini.sini lah,


2 comments:

  1. Hello Blogger!
    Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete

 
Gorgeous Beaches of Goa