Thursday, April 8, 2010

tag dari nick irfan huhuhu

wah3..seronok gila ada org tag haku.kui3.tag ini dari cik nick irfan,tengkiu3.semoga anda bertambah2 hensem!








-Apa yang anda akan buat bila anda tahu member anda tikam belakang anda?

oohhh men tikam2 ye??tengok la dulu dia tikam ngan apa.kalau tikam ngan pedang,aku balas..aku tikam dia balik dengan parang karat2 yang warna oren tu.bia dia sakit++kancing gigi huah3(asal kejam sangat dik?)

-6orang dihati anda
aiseh!malulah plak nak wat pengakuan...
1-mestilah family...pon pon pon..tumpang lalu semua.aku nak menyorrok bawah bantal(aku tau,mak tengah baca nih)

2-mesti lah atok,opah ngan sedara2 mara ku itu.
3-DATIN ktt,(hope datin itu baca blog ini...dushhhhhhhh)kawan2 rumah+kelas+iffah+amal+ktt+tuttttttttt kahkahkah

4-kawan2 kat SKRC,SKTP,SARJANA,SBPI GOPENG
5-kucing kot
6-orang2 yang aku tak benci kot

-anda rasa anda comel?
alah..selalu je aku cakap aku comel.mula2 tu ade la gak perasan comel.huah3 tapi lama2 rase ny cantik kot heh3 amal,sila lah kebilik air untuk uwek2!^^

-single or taken?
single+taken=singlet

-blog yang anda suka?
ntah..sume blog aku suka baca.tapi setakat ni yang wajib baca tiap2 hari memang tak miss ialah..teng3 blog nick irfan(mesti didulukan heh3),hapacrita(blog ni sangat2 best.diulangi,sangat3),kahuna(ok,boleh jugak nak cari kat sebelah kanan anda.memang bapak best),blog cik tedi(contest2 heh3)^^

-adakah bilik anda kemas setiap hari?
kalau seminggu sekali..boleh la nak cakap.tapi kalau hari2...biasa2 je.huhuhu.ntah.tanya diyana.

-lagu terakhir yang anda dengar
Ga in ngan jo kwon..'we fell in love' wah..sweet sungguh,aku dapat lagu ni pas tengok we got married dari देवी.देवी amik kat fana.(aku rs ketinggalan tapi xpe.tak kisah kot)

last text message
'along,i like you very much=ennaku unnai romba pidikkum'

last phone call?
emak lah.riso bebeno dengar aku demam.huhuhu.

-hari terakhir anda menangis?
ala....tak ingat la..

-list lima faberet colour anda
putih,hitam,biru,hijau ngan purple

-orang terakhir anda ber'ym'
aku bukan kaki ym..xpandai ym pon.xada orang nak layan sebab aku suka merepek.huhu

-game yang anda paling suka?
kalau nak cakap volley ball bleh?

-adakah anda peminat MCR
masa form 5 aku minat dalam diam huah3 tapi dah besau2 nih..dah xlayan dah,

-apa perasaan anda semasa jawab tag ni?
rasa xnak berenti jawab, ^^

-anda rasa tag ni best?
mestilah bestttt...

-tag lagi 10 orang
ala...aku xramai kawan nak tag.tapi xpe.aku cuba eh
1)AMAL
2)ILI
3)farah
4)SUpernova
5)khir
6)fatinN
7)HusNa
8)anatI
9)mia isni!^^
10)kat semua yang singgah ('',)

3 comments:

  1. blog sy didulukan! wah! thnkz! terharu plak org kata mcm tu... :)

    ReplyDelete
  2. mne owner blog? xde entry2 bru pun bz ker?

    ReplyDelete

 
Gorgeous Beaches of Goa