Sunday, April 4, 2010

kegilaan terhadap hindi+kannada

situasi:diyana ngan dewi tengah study

sebab:esok ad exam

aku:hehehehhehehehe esok sempat lg kot nak study..hehehehehehe




hari ni wa nak kongsi sesuatu ngan lu all haha.(amal cakap aku bleh guna wa,lu. ^^ saranghae!!!)

pasal tajuk tu..hehe..exaggerate je.












malas nak tulis caption.paham2 je lah ye(gaya joyah)



minggu lepas..minggu test.

hari first....kannada.ha...gua nak citer sket.sial gile dow...gua datang lambat.test kul 8pm.gua bertolak kul 8pm.sory la kat iffah...ok2.sory la kat dewi,diyana ngan iffah...sebab gua, lu semua lambat.tapi bile lagi lu all nak rasa dtg lambat kan???asik2 dtg awal je g klas..bukan senag lu semua nak dtg lambat(siyes susah gile guna gua,lu neh) jadi,dengan banggany aku membawa korang meng'experience' perasaan dtg lambat.heh3


bila korang dtg lambat time exam...mula2 nak masuk dewan tu..kaki korang keras akn jadi semacam je...jantung berdegup2 kencang.peluh pelbagai jantina sume kuar.time tu sume mata ter'tancap' kat korang.muka tebal nak mampos.lecturer tengok dengan jelingan manje+fokus...huhu...ok.exaggerate.tapi yang paling tak leh blah..bila korang dapati,xad meja untuk korang.siyes.panik gile. *.*


time test kannada hari tu...siyes.xad meja untuk aku.aku dah panik dah.tapi xtunjuk la kan.budget macho.ye r,sume tgah tgok.lagi2 lecturer suh cari meja kat depan.padahal dlm hati dah mcm gerudi inul dah.si diyana,dewi ngan iffah dah dpt tmpat.aku je yg xd meja.



tiba2 nampak 1 meja nih.oh $#!T!!!tp $#!T sekejap je.aku duk gak kat meja tu..


susunan meja yg sepatut ny time exam






susunan meja time kannada(meja merah tu meja aku)






malu la jugak..tapi jap je.pastu test pon start.pkul 9 lebih,sorang2 tinggalkan dewan.


2nd day,hindi test.time ni aku dh tak lmbat dah.^^

3rd day,tamil..time ni lambat.tapi cool la sket.sbb xramai amik xam sbab ramai yang balik kampung.n ramai gak yg dtg lmbat..ak pkai jeans kot time tu.time test baru aku sedar aku pakai jeans.he3 rsa2 ny lecturer xpasan kot...alhamdulillahhhhhh hahaha

jumaat...ktt pon sunyi....as usual.



end of story.


asal cam simple sgt??cam buat laporan kat mak je.hahahaha.hai mak,(mak aku baca blog ni.fakta)

3 comments:

  1. baru aku notice, buruk gile dinding apartment ko..
    x pggil maintainence ke?? haha

    ReplyDelete
  2. cissssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

    ReplyDelete
  3. mun taiko takandi(tamil+kannada+hindi)...hebat!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete

 
Gorgeous Beaches of Goa