Monday, March 29, 2010

FESKOTT.TT



FESKOT.T

Yeahhhhhh feskot kali ni best.bestttt dow...!!



Malam sebelum Feskot

Ntah kenape ntah.time2 mcm ni jugak la nak wat earth hour sgale bagai.nak tak nak,terpaksa la jugak tutup lampu.budak2 junior la excited sgt suh tutup lampu.menjerit2 suh tutup lampu.u all ni excited betol la...apa kata u all g tutup lampu jalan tu?ha...xnak pulak.huh.kecoh la u all neh..booooooo hahahahaha

Ni bebudak junior tengah kecoh kat bawah.aku usha dr atas neh,kat umah iffah



Ni la gate kolej.ya....nampak ny ada kereta sedang mencapub di disitu..weeewiitt


Kereta bergerak dengan macho sekali..wink2


Dan dy pon parking disitu..tanpa mempedulikan aku.. TT.TT








Tengok bebudak neh rakan2 sekaliannnnn....xabis2 lagi earth hour dorang tu..zzzzZZZ





Pas tengok bebudak ni menjerit2 ke excited an,aku pon g la turun masuk staff room..aifa cakap ada keje untuk hiasan khemah...n tengah gam itu dan ini..tetiba lak,ada sorang junior ni cakap kawad tak cukup org.

Tiba2 je aku masuk kawad.nasib baik 3 je formasi..tu pon macam hampehhh je haku neh...


HarI FeSkOt

aku masuk larian mesra.larian mesra ni kira macam merentas desa r zaman2 tadika dulu..aku ingat ramai la yang join..skali tengok..adoyai..boleh kira ngan jari je..cit!



yesss...semestinya aku perlari terakhir...!!!! *bangga*

ni kedua terakhir kui3 merahhh jugakkk......





sampai je kat stadium,terus hias2 kemah...gantung2 sweets ngan semut..tengah gantung2 semut tu,aku jeling2 sket kemah umah sebelah..cessss....lawa la pulak...grrrr





ni time rehearsel...budak2 kawad formasi kat blakang(aku masuk kawad!!weeewiit) yang lain2 kat depan..untuk perbarisan.,







yang ni betul2 punye..kawad umah aku simple jer...pakai suar,baju feskot ngan sesungut..jeng jeng jeng.....






yang paling best untuk feskot mestilah maskot...weeeeewiiittttt

ni avatar!umah biru punye maskot..memang sama la weh..famous amos la kau pasni avatar oiii







ni plak buaye..maskot umah ijau...comel gila aku rasa..rase nak peluk2 je hihihihihi




ni lionnnn....umah kuning punye maskot..pon comel.mcm maskot aiskrim la plak..





umah merah punya maskot??erkk..ntah.


------------___________________---------------



mula2 skali..pas vip sampai..opening,menari..lagu ku mahu ngan lets get loud..wuuww tapi aku xsempat la nak amik gamba..time tu budget siyes..pastu perbarisan...then baru kawad..panassss dow....

pastu erobik lak....ni bukan sebarang erobik...

aku rasa erobik,yang patut menang rumah kuning la..memang best gila kot umah kuning punya..biru pon best..tapi xsangka..merah yang menang..tapi bagus la merah menang..umah aku kot hihihi




okei..ni umah ijau punya 'barang' jejeng3





pastu sukaneka utk vip..datin ad....sempoi dow datin nehh...




pastu plak ada modern dance oleh avatarr..

n then koir yellow lion..modern dance ngan koir neh kira mcm sequel FesNi(ferstival seNi)




ni plak masa tunggu result....








randomness







oh ya!(sambil wat tangan joyah)

ni reflection kat laptop aku skang..nmpak tak?ada bukit ngan hutan2....aman tahu kolej aku nehh.....walaupon kolej ni kecik...aku rasa penuh ngan kasih sayang... ^^ (hai amal)



4 comments:

  1. weyh.. ko dh letak nama aku tu, link kan la skali.. hohohho

    ReplyDelete
  2. wah! dah macam saya pun ade sekali kat situ? best betol mcm2 aktiviti ade? hehe ha! psl earth hour tu kan? sy x sambut pun sbb mmg kebetulan 1 perumahan tmpt sy xde letrik? hahahahaha ape2 pun best la maskot2 tu...

    p/s=bilalah aku nak jd maskot plak? nmpk mcm best jer...

    ReplyDelete
  3. amal,lain kali aku link kn kau hehehehehehe

    ReplyDelete
  4. nick,tau xpe.kalau kau jadi maskot mesti comel!!

    ReplyDelete

 
Gorgeous Beaches of Goa