Wednesday, March 17, 2010

best2

KI5=ALU10+fakri+wong(mereka b2 xde dlm gamba)



malam tdi kitorang kanak2 KI5 wat BBq kat atas bukit.Serius to all KTTians!!!cun giler view dr atas bukit tu.tercengang aku 5minit tengok view sebahagian sepang malam tadi.memang lawa giler.banyak sangat lampu2 n korang bleh nampak lampu kete berjalan sekeliling rumah2 yang berlampu2...memang cun xleh blah la...kalo utk lecturer2 yang dah kawen,boleh la pegi situ dlm pukul 8-9..mesti rasa muda balik heh3.


BBq smalam best.makanan dy,biasa la...ayam,ubi(3jenis),jagung,sosej,bebola2 n 'costlow' heheheheheheh.ayam tu,kitorang beli 8 ekor potong 16.aku rasa,lain kali nak wat bbq.5 ekor pon xpe sebab malam tadi banyak sangat lebih.yang membanggakan,sume bagi kerjasama yang baik.semua budak2 KI5 join kecuali sorang...lilian sebab dy demam.nak wat camane..kang kalo join kang lagi teruk pulak.atas bukit kan sejuk(kecuali kat kawasan wat bbq).tapi dy memang baik la sebab dy tolong angkat barang2 masuk kete.


lecturer xramai yang datang.lecturer yang datang pn sebena ny tak tau jalan.diorang xpernah naik sampai atas bukit tu..bukit tu la tempat budak2 joging+berjalan2 kuruskan badan,kan mira kan???hihihi

aku nak upload gamba2 semalam,tapi masalahny xad sekeping pon gamba kat aku.nanti kalo rajin aku upload.hope,ad la yang ambik gambar lampu2 semalam.memang cun giler.


oklah,tamat laporan utk semalam.thatha...!




No comments:

Post a Comment

 
Gorgeous Beaches of Goa